De meeste van onze shots, sapjes en notenmelken hebben bij levering een houdbaarheid van 10 tot 14 dagen. We raden je echter aan om de houdbaarheid van elk product dat je bestelt, te controleren.
Wanneer je via de webshop bestelt, zie je onmiddellijk welke tijdstippen voor afhaling of levering op het moment van bestelling mogelijk zijn voor jou. Voeg hiervoor eerst de gekozen producten aan je online winkelwagentje toe. Kies dan in je winkelmandje voor LEVERING of gratis AFHALING
Wanneer je voor LEVERING kiest in je winkelwagen, geef je eerst de postcode van het leveringsadres in (thuis, werk, hotel, etc.) De leveringstijden die voor deze postcode op het moment van bestelling mogelijk zijn, verschijnen dan automatisch in de agenda van je winkelwagentje. Standaard leveringen die op een wettelijke feestdag vallen, verschuiven, voor zover mogelijk, naar de dag erop : De kalender houdt hier rekening mee.
- tussen 17 h en 22 h op zondag
- tussen 17 h en 22 h op woensdag
- je kan bestellen tot 1 à 2 dagen voor een LOKALE levering
- geldig voor de volgende postcodes: 1000-1299, 1640, 2000, 2018, 2020, 2060, 2100-2180, 2520-2550, 2600-2660, 2820, 2900-2950, 2970
- tussen 9 h en 12 h op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag
- je kan bestellen tot 1 à 2 dagen voor een LOKALE levering
- geldig voor de volgende postcodes: 2000, 2018, 2020, 2060, 2100, 2140, 2600, 2610
- als je start met jouw kuur op de dag van levering, dan ontvang je normaal jouw bestelling voor 10:30 h ten laatste. Blijft de levering iets langer uit, blijf dan gewoon in de voorbereidende fase : drink water, kruidenthee en knabbel wat fruit of rauwe groenten in afwachting van je eerste sapje.
- tussen 8u en 14u op woensdag voor de volgende postcodes: 1000-1999,2030-2050,2070, 2101-2180, 2240-2243,2300-2390,2500, 2520-2550, 2560-2590, 2620-3990, 8000-9992
- tussen 8u en 14U op vrijdag voor de volgende postcodes: 1000-1999,2030-2050,2070, 2101-2180, 2240-2243,2300-2390,2500, 2520-2550, 2560-2590, 2620-3990,4000-7973,8000-9992
- tussen 8u en 14u op zaterdag voor de volgende postcodes: 1000-1999,2030-2050,2070, 2101-2180, 2240-2243,2300-2390,2500, 2520-2550, 2560-2590, 2620-3990,4000-7973,8000-9992
Als, naast het leveringsadres, extra instructies nodig zijn om bij jou succesvol te kunnen leveren, dan dienen wij die informatie te ontvangen op het moment van de bestelling. Voeg de informatie toe in het veld “speciale instructies” van je bestelling of mail ons via drink@jusjus.be , eventueel met vermelding van je bestelnummer. Dank u !
Wanneer je in je online winkelwagen voor OPHALING kiest, verschijnt de agenda met tijdstippen waarop je jouw bestelling op het moment van bestelling kan afhalen :
afhaaladres : JUS JUS, Verschansingstraat 46, 2000 Antwerpen
- Tussen 10:00u en 16u, op zondag, maandag, dinsdag, woensdag, en donderdag
- Tussen 10u en 14u op vrijdag
Klik het gekozen tijdstip aan en ga verder via de pagina met klantgegevens en volgende om je bestelling af te ronden en te betalen (PayPal, Visa, AmEx, Mastercard en Bancontact).
Opgelet : Zelfs indien je jouw bestelling zelf ophaalt, vragen we je om onder “afleveradres” jouw contactgegevens in te vullen. Dit doen we om je bestelling in onze orderopvolging te noteren en je hiervoor te kunnen contacteren, enkel indien nodig.
Indien er zich een probleem met je levering of de praktische voorbereiding van je levering stelt, contacteer ons dan onmiddellijk via drink@jusjus.be
- Na bestelling ontvang je via mail een orderbevestiging. Hierin vind je de bestelde producten, het leverings- of afhaaltijdstip en ook onze kuurgidsen die je vanuit de mail kan downloaden.
- In de de kuurgidsen lichten we toe hoe je je kuur voorbereidt en na je kuur geleidelijk overstapt naar meer evenwichtige eetgewoonten. Ze zijn een aanvulling in detail op de informatie die je op de website onder kuur/kuurinfo terugvindt. /li>
- Wij verwachten dat je persoonlijk aanwezig bent op het leveringsadres gedurende de volledige tijdsvenster waarbinnen de levering is aangekondigd.
- Indien je zelf niet persoonlijk aanwezig kan zijn op het leveringsadres gedurende de volledige tijdsduur, dan dien je voor een vervanger (buur, conciërge, …) te zorgen die de levering voor ontvangst (contactloos, indien gewenst) kan
- Onze chauffeurs mogen leveringen niet onbeheerd achterlaten zonder voorafgaande toestemming.
We danken je voor jouw vriendelijke medewerking!
De meeste van onze producten dienen gekoeld te blijven. Ze moeten na ontvangst, net zoals andere verse boodschappen, zo snel mogelijk in de koelkast. Vergeet niet om dit ook te melden aan de persoon die de goederen in jouw plaats ophaalt of in ontvangst neemt. Wij garanderen dat onze verse producten altijd bij de juiste temperatuur (4-7 c°) worden bewaard en getransporteerd. Wij zijn echter niet aansprakelijk voor producten die na ontvangst niet correct gekoeld en bewaard worden. Dank je wel voor jouw begrip!
- • worden zoveel mogelijk klanten per fietskoerier beleverd
- • reizen al onze andere leveringen in een volledig geladen bestelwagen via de kortst mogelijke circulaire route naar de klant
- • vermijden we leveringen via koerier-netwerken, waarbij colli's vaak noodgedwongen tussentijds worden gestockeerd op meer dan 50 km van het meest directe traject naar de klant
- • kunnen onze sapjes, die in gekoelde wagens of koelboxen reizen, afgeleverd worden in een herbruikbare tas of rechtstreeks overhandigd worden aan de klant
- • is milieu-onvriendelijke geïsoleerde verpakking, die door de klant niet kan worden terug gegeven of vaak niet kan worden hergebruikt, overbodig.
- • sluiten we het risico op voedselverspilling door vertraagde of mislukte leveringen uit
Wij werken hard aan ecologische transportoplossingen voor verder gelegen zones: indien uw postcode niet door ons wordt beleverd, kan u zich steeds informeren via drink@jusjus.be
U dient bij bestelling te zorgen voor een correct leveradres en bijkomende leverinstructies, indien het adres alleen niet volstaat
Bovendien dient u aanwezig te zijn op het aangegeven leveringsadres tijdens het volledige tijdvenster waarin de levering is aangekondigd.
U dient voor een vervanger te zorgen, indien u niet persoonlijk aanwezig kan zijn op het aangegeven adres tijdens de aangekondigde leveringsperiode om de levering voor ontvangst af te tekenen.
1.Wij voeren de levering uit op het adres dat is aangegeven in uw account of op een gewijzigd adres waarvan wij bevestigd hebben dat we het hebben genoteerd. Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de levering tijdens de aangegeven leveringstijd in ontvangst kan worden genomen en ons, indien nodig, de bijkomende instructies te geven. Het is tevens uw verantwoordelijkheid om na te gaan of de aflevering op een werkadres praktisch mogelijk is en door de werkgever wordt toegestaan. Indien er een kans bestaat dat u de levering niet persoonlijk in ontvangst kan nemen, dan bent u verantwoordelijk om voor een andere contactpersoon te zorgen die de levering in uw plaats in ontvangst kan nemen.
2.Indien een levering die volgens uw instructies onbeheerd aan uw deur of op een andere plek werd afgezet, gestolen of beschadigd wordt, dan zijn wij hiervoor niet aansprakelijk en zullen wij een eventuele compensatie enkel volgens ons inzicht toekennen.
3.Als we om een bepaalde reden niet in staat zijn om de levering uit te voeren op het door u aangeduide adres, zullen wij pogen met u contact op te nemen voor een andere regeling. Wij zullen u normaal contacteren op het telefoonnummer dat u hebt aangeduid op uw account. Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat u bereikbaar bent op dit nummer gedurende de periode waarin de levering is aangekondigd. Indien u in dergelijke omstandigheden onbereikbaar bent op het aangeduide telefoonnummer en wij de levering niet kunnen uitvoeren, behouden wij ons in elk geval het recht voor om de kuur aan te rekenen.
4.Als we niet in staat zijn om de levering uit te voeren of als de levering te laat wordt uitgevoerd door redenen die aan onze controle ontsnappen, zoals uitzonderlijke weersomstandigheden, staking, motorpech, verkeersproblemen of het in gebreke blijven van onze leveranciers, dan zijn wij niet aansprakelijk voor het eventuele verlies of ongemak hierdoor veroorzaakt.
5.U bent geen betaling verschuldigd voor sapjes die niet geleverd zijn conform deze voorwaarden en bepalingen. Anderzijds is onze aansprakelijkheid met betrekking tot een niet correct uitgevoerde levering, beperkt tot de prijs van uw sapjeskuur.
6.Veranderingen van het leveringsadres moeten doorgegeven worden binnen de besteltermijn. Wij zijn niet gehouden ons aan te passen aan laattijdige veranderingen van het leveringsadres.